ایران در لیست سیاه بایننس

یکی از سرویس‌هایی که امروزه ایرانیان بسیاری در آن به ترید ارزهای دیجیتال مشغول هستند، صرافی آنلاین و بین‌المللی بایننس (Binance) است. اما متاسفانه کشور ما از طرف این سایت تحریم شده و با آی پی ایران نمی‌توان به هیچ عنوان وارد این سایت شد. به همین دلیل روش‌های دیگری مثل خرید سرور مجازی برای ترید در بایننس باب شده است. سرور مجازی به کاربران این امکان را می‌دهد که خود را در قالب شهروند آمریکا، آلمان یا فرانسه معرفی کنند و با آرامش مشغول ترید کردن شوند.

سرور مجازی برای ترید در بایننس

سرور مجازی چیست

زمانی که شما برای خرید سرور مجازی اقدام می‌کنید، واقعیت این است که یک کامپیوتر با قابلیت اتصال 24 ساعته به اینترنت در خارج از کشور تهیه کرده‌اید. حتی سیستم عامل این کامپیوتر توسط خود شما قابل تعیین است که برای خرید VPS بایننس، پیشنهاد می‌کنیم ویندوز را انتخاب کنید. زمانی که به این سرور متصل شوید، مانیتور آن در یک پنجره جدید برای شما نمایش داده خواهد شد که کنترل آن بر عهده شماست. در نهایت کافی است که یک مرورگر روی آن نصب کنید و در سایت بایننس به ترید کردن بپردازید.

خوشبختانه در این روش، نوع و کیفیت سیستم عامل و سخت افزار شما اهمیتی ندارد. در واقع با خرید سرور مجازی، فقط یک سیستم در خارج از کشور اجاره کرده‌اید و از راه دور آن را کنترل می‌کنید. البته لازم به ذکر است که کیفیت اتصال اینترنت در این کار اهمیت بالایی دارد. منظور از کیفیت اینترنت، سرعت دانلود یا وبگردی نیست، بلکه هدف پایداری آن می‌باشد.

اهمیت سرور مجازی برای ترید در بایننس

یکی از مواردی که در هنگام ترید کردن در بایننس باید به آن توجه کنید، ثابت بودن آی پی است. همانطور که اشاره کردیم، کشور ایران از طرف این صرافی آنلاین تحریم شده و امکان ورود به سایت با آی پی ایران وجود ندارد؛ بنابراین برخی افراد به استفاده از وی پی ان‌های عمومی و رایگان رو می‌آورند.

شاید تصور کنید این کار بهترین روش دور زدن تحریم است، اما باید اشاره کنیم که استفاده از این ابزار، ‌باعث تغییر چند باره آی پی شما در طول فعالیت خواهد شد؛ چرا که این ابزار رایگان دارای آی پی‌های اشتراکی بوده و صدها یا شاید هزاران کاربر دیگر به طور همزمان از آن استفاده می‌کنند. در این صورت با مشکلاتی همچون محدودیت اکانت یا مسائلی همچون احراز هویت روبه‌رو خواهید شد. از طرفی دیگر، ممکن است در هنگام استفاده از وی پی ان‌های رایگان، موقعیت مکانی واقعی شما برای سایت ارسال شود اما سرورهای مجازی تنها موقعیت همان کشور معین را خواهد داشت.

مزایای سرور مجازی برای ترید در بایننس

در این بخش از مطلب با مزایای سرور مجازی برای ترید در بایننس آشنا می‌شویم و در برخی موارد، آن را با گزینه‌های دیگر مقایسه می‌کنیم.

عملکرد بهتر از هاست اشتراکی

در هاست‌های اشتراکی، چگونگی عملکرد یک اکانت می‌توان روی سایر اکانت‌ها تاثیرگذار باشد. اما در سرور مجازی، فعالیت و ترافیک سایر اکانت‌ها تاثیری بر عملکرد شما نخواهد داشت. در واقع این سرورها ثبات و اطمینان بیشتری به کاربران خود ارائه می‌دهند و تعداد اکانت‌های موجود در هر سرور فیزیکی، بسیار کم است. همین موضوع می‌تواند امنیت، سرعت و کیفیت آن را تضمین می‌کند.

امکان مدیریت کامل سرور مجازی

در سرور مجازی، کاربران اجازه کنترل کامل بر محیط سرور را دارند تا آن را مطابق خواسته خود تنظیم کنند. در این حالت می‌توانید بسته‌های نرم افزاری یا پورت مورد نیاز را روی آن نصب و تنظیم کنید.

سرور مجازی برای ترید در بایننس

استفاده از سیستم‌های سخت افزاری با کیفیت

در این سرورها،‌در واقع می‌توانید از منابع اختصاصی پهنای باند، رم، سی پی یو و … استفاده کنید و از سرعت بالایی که تجربه می‌کنید، لذت ببرید. در واقع کیفیت این منابع، بر عملکرد شما در سیستم بایننس نیز تاثیرگذار خواهد بود.

انتخابی مقرون به صرفه

سرور مجازی هزینه پایین‌تری نسبت به سرور اختصاصی دارد و با توجه به امکانات و قابلیت‌هایی که به کاربران می‌دهد، انتخاب مناسبی است. اگرچه با خرید سرور مجازی برای ترید در بایننس می‌توانید سود زیادی کسب کنید و این هزینه را جبران کنید.

امنیت تضمین شده

سرورهای مجازی قادر هستند از سرویس شما در برابر حملات هکرها، کدهای مخرب و حملات DDOS محافظت کنند. همچنین این سرورها توسط ارائه دهنده آن مورد بررسی و نظارت قرار می‌گیرند تا هیچ مشکلی در شبکه، سخت افزار و نرم افزار آن به وجود نیاید.

امکان گرفتن بکاپ

یکی از ویژگی‌های اصلی سرورهای مجازی، امکان مدیریت بکاپ است. با توجه به این که امکان بروز هر نوع اتفاقی در شبکه میزبانی وجود دارد، بهتر است از سرویسی استفاده کنید که امکان بکاپ گیری داشته باشد. این کار را می‌توانید به صورت اتوماتیک و در زمان‌های تعیین شده انجام دهید و روی همان سرور یا دیسک بکاپ ذخیره کنید.

پلن‌های مقرون‌به‌صرفه آریا سرویس برای تریدرها

اگر قصد خرید سرور مجازی برای ترید در بایننس را دارید، بدون شک پلن‌های اختصاصی سایت آریا سرویس، بهترین گزینه برای شما خواهند بود. سرویس‌های این مجموعه روی سرورهای آمریکا، OVH فرانسه و هتزنر آلمان ارائه می‌شوند که برای ترید کردن در بایننس مناسب بوده و جزئیات آن به شرح زیر است:

  • پلن‌های سرویس آمریکا به صورت ماهانه: 55000 تا 250000 تومان
  • پلن‌های سرویس OVH فرانسه به صورت ماهانه:‌ 55000 تا 220000 تومان
  • پلن‌های سرویس هتزنر آلمان به صورت ماهانه: 65000 تا 400000 تومان

تمامی قیمت‌ها به عواملی مانند میزان پردازنده، میزان هارد، شبکه، تعداد آی پی و سیستم عامل بستگی دارد. شما می‌توانید از طریق این سایت، بهترین و مناسب‌ترین گزینه را خریداری کنید و از طریق آن به معامله در بایننس بپردازید.

سرور مجازی

تجربه خدمات برتر با آریا سرویس

آریا سرویس با داشتن بیش از 10 سال تجربه در زمینه سرورهای مجازی و اختصاصی و همینطور جلب رضایت مشتریان توانسته جایگاه ثابتی در این صنعت پیدا کند. گروه مهندسان مجرب و متخصص این مجموعه، تمام تلاش خود را در جهت ارائه بهترین پشتیبانی و خدمات، به کار می‌گیرند.