وردپرس یک ساختار پیچیده است که ویژگی های بسیاری را در اختیار شما قرار می دهد و سپس می توانید افزونه هایی به آن اضافه کنید و همین امر آن را بسیار قدرتمند می کند و حتما می بایست یک هاست سازگار با وردپرس داشته باشید چرا که میزبانی وب یکی از فن آوری های اساسی اینترنت است و بدون میزبانی، هیچ وب سایتی وجود نخواهد داشت.

میزبانی وب چیست؟ به طور خلاصه ، میزبانی وب به ایجاد فضای ذخیره سازی (در وب) برای انتشار وب سایت ها اشاره دارد.

از این لحاظ ، وب سایت ها مانند اسناد متنی هستند و برای اینکه بتوانید به طور مکرر به اسناد دسترسی داشته باشید، می توانید آنها را در هارد دیسک کامپیوتر ذخیره کنید. به همین ترتیب ، برای اینکه بتوانید محتوای وب سایت ها را در هر زمان و هر کجای دنیا مشاهده کنید، باید این محتوا را ذخیره کنید، نه در رایانه شخصی خود،  بلکه در یک سرور قدرتمند که 24 ساعته به اینترنت متصل است. وب سایت ایجاد شده در هر زمان بصورت آنلاین در دسترس است و کاربران در سراسر جهان می توانند از محتوای آن استفاده کنند. چنین سرورهایی عموماً توسط ارائه دهندگان میزبانی حرفه ای ارائه می شوند.

 

هاست سازگار با وردپرس

علاوه بر تأمین فضای ذخیره سازی ، میزبانی وب شامل چه خدماتی است؟

بسته به نوع هاست (میزبانی) شما ، میزبانی وب از عناصر مختلفی تشکیل شده است. تهیه یک فضای وب و یک وب سرور، به عبارت دیگر پیوند دادن نام دامنه و فضای وب ، بخشی از خدمات اساسی ارائه دهندگان است. علاوه بر این ، کاربران می توانند سرویس های دیگری را اضافه کنند.

 

 

هاست وردپرس چیست ؟

وردپرس روشی آسان برای ایجاد وب سایت شخصی سازی شده شخصی شماست و اگر وب سایتی بر روی وردپرس بنا کرده اید ، میزبانی وردپرس بهترین راه حل میزبانی است که می توانید انتخاب کنید. و مزایای زیادی دارد.

یکی از مزایای هاست سازگار با وردپرس ارائه عملکرد بهتر و بهینه است و به همین دلیل ساده است که پیکربندی شده است تا بیشترین سازگاری را با سایت وردپرس شما فراهم کند. علاوه بر این ، میزبان تخصصی وردپرس مجموعه ای از ویژگی های مدیریت مربوط به وردپرس را ارائه می دهد. این امر به مالکان وب سایت کمک می کند تا وب سایت را بدون نیاز به اختصاص منابع اضافی برای این کارها مدیریت و نگهداری کنند. بدیهی است که مزایا فقط به سازگاری با وردپرس محدود نمی شوند ، بلکه بسیار بیشتر از آن هستند. ما مهمترین را مرور خواهیم کرد!

 

 

 

هاست سازگار با وردپرس دارای چه ویژگی هایی می باشد ؟

افزایش عملکرد

هر نرم افزار با نیازهای خود برای سیستم خاص خود همراه است و این الزامات هستند که کارایی نرم افزار را تعیین می کنند. وردپرس نیز از این قاعده مستثنی نیست ، این نرم افزاری است که ویژگی های خاص خود را دارد که باید رعایت شود. اینجاست که میزبانی وردپرس پیکربندی لازم را ایجاد می کند ، اطمینان حاصل می کند که سخت افزار و نرم افزار بسیار سازگار هستند ، که به طور حتم منجر به عملکرد بهتر می شود.

یک سیستم سازگار به دلیل تاسیسات زیرساختی که به طور انحصاری برای این CMS پیکربندی شده اند ، اطمینان حاصل می کند که سیستم قطع نمی شود و مشکلات عملکرد را بسیار محدود می کند.

 

پیش نصب وردپرس

بیشتر اوقات با یک هاست سازگار با وردپرس، CMS از پیش نصب شده است که این بدان معناست که مدیر وب سایت نگران دانلود یا نصب CMS بر روی سرور با استفاده از سرویس گیرنده FTP نیست. به محض انتخاب یک هاست سازگار با وردپرس، آنها مسئولیت نصب وردپرس را برای شما به طور خودکار انجام می دهند. شما می توانید خیلی راحت تر و سریعتر از سایت خود مراقبت کنید.

 

به روز رسانی خودکار برای وردپرس

با انتخاب هاست سازگار با وردپرس می توانید از به روزرسانی های بسیار منظم ، دستی یا اتوماتیک بهره مند شوید. این به روزرسانی ها با پیشرفت های اساسی همراه بوده و به اصلاح و جلوگیری از اشکالات احتمالی در سایت وردپرس شما کمک می کنند. اگر از نسخه قدیمی وردپرس استفاده می کنید، مزایا و ویژگی های ارائه شده توسط به روزرسانی های جدید را از دست می دهید و مهمتر از همه: احتمالاً هک می شوید.

 

میزبانی ابر وردپرس

شما به طور انحصاری از میزبانی ابری بهره مند می شوید. آنها بسیار قابل اعتماد هستند اما بالاتر از همه ، شما امکان داشتن یک هاست سازگار با وردپرس را دارید که می تواند با پیشرفت سریع سایت شما سازگار باشد.

 

 

 هاست رایگان در وردپرس

آیا میزبانی وردپرس رایگان می تواند هاست سازگار با وردپرس باشد؟

در  وردپرس این امکان وجود دارد که شما بصورت کاملا رایگان یک میزبانی یا هاست رایگان برای سایت خود تهیه کنید ، ولی ما شدیدا این کار را رد می کنیم چرا که در بیشتر موارد شرکت های ارائه دهنده ی هاستینگ هم تبلیغات را در آن ها قرار می دهند و یا بد افزار ها را منتشر می کنند و مهم تر از همه در هاست رایگان شرکت ارائه دهنده می تواند هاست را بدون هیچ اطلاع رسانی به شما لغو کنند.

 

 

بهترین هاست سازگار با وردپرس

بهترین هاست سازگاری که می توانید برای وبسایت های وردپرسی خود تهیه کنید می بایست در درجه اول با سیستم های مدیریت محتوا در وردپرس مطابقت داشته باشد و با توجه به آنکه زبان برنامه نویسی در وردپرس بر پایه ی PHP می باشد و همینطور پایگاه داده در آن  از MySQL  پیشتیبانی می کند نیز می بایست هاست مورد نظر با این قابلیت ها سازگار باشد.

 

از مولفه های دیگر که در مورد هاست سازگار با وردپرس حتما می بایست در لیست راهنمای خرید یک میزبانی قدرتمند برای سایت خود در نظر داشته باشید مولفه های امنیت و سرعت می باشند، چرا که با بالا رفتن تعداد بازدید های روزانه از سایت تان یک سرعت پایین در هاست شما را با مشکلات جدی و حتی از دست رفتن مشتری بر روی سایت تان خواهد شد .

ویژگی امنیت با بک آپ گیری منظم و حفظ اطلاعات سایت و اطلاعات کاربران در رشد و پیشرفت شما و همچنین در اعتماد سازی در بین کاربران نیز موثر خواهد بود.هنگامی که هاست مورد نظر از این قابلیت ها  برخوردار بود می تواند از بهترین هاست سازگار با وردپرس می باشد.

 

نتیجه :

هنگامی که در خرید و تهیه هاست مورد نظر خود کمال دقت را اعمال می کنید منجر خواهد شد که در هاست سازگار با وردپرس با عملکرد نهایی وردپرس، یک سایت فوق العاده سریع داشته باشید که  سرعت سایت شما 150٪ سریعتر از میزبانی وب کلاسیک خواهد بود!

ما سرورهای خود را طراحی و ساخته ایم تا وردپرس را مانند یک رویا اجرا کنیم. فناوری انحصاری ما عملکرد ، قابلیت اطمینان و عملکرد مورد نیاز شما را به شما اثبات می کند.